Mulet, blåsigt och kring 15-graders strecket.
Älskar min fru så mycket!!
Vi ska och ta en kaffetår hos ”sossekompisar” sen idag. Dom har ett förflutet ifrån Umeå…bl.a.
Korv å makaroner.
Den Pikéskjorta jag köpte igår sitter skönt….och perfekt…på min vackra kropp. =P
Asså…blir bara beklämd över ”oseriositeten” på facebook. Okey, jag bidrar kanske inte till att höja den…jag driver med det löjets skimmer som vilar över spektaklet.