Söndag, 2010-07-25

Mulet, blåsigt och kring 15-graders strecket.

Älskar min fru så mycket!!

Vi ska och ta en kaffetår hos ”sossekompisar” sen idag. Dom har ett förflutet ifrån Umeå…bl.a.

Korv å makaroner.

Den Pikéskjorta jag köpte igår sitter skönt….och perfekt…på min vackra kropp. =P

Asså…blir bara beklämd över ”oseriositeten” på facebook. Okey, jag bidrar kanske inte till att höja den…jag driver med det löjets skimmer som vilar över spektaklet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *