Måndag, 2010-07-26

Sol och ca 19 grader.

Lena jobbar 09 – 16.

Jag har lånat, och påbörjat att läsa, två böcker som kommer att ingå i kursens första moment. ”Lärare av i morgon” av Ingrid Carlgren och Ference Marton. Samt ”Värdegrunden – finns den?” av Kennert Orlenius. Kanske inte böcker som jag självmant skulle ha lånat…..

Jag har varit och satt upp lite sosse-information på biblioteket här i Klippan. Det var bara ”Alllians-papper” i broshyrstället….=(

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *