Sol och ca 19 grader.
Lena jobbar 09 – 16.
Jag har lånat, och påbörjat att läsa, två böcker som kommer att ingå i kursens första moment. ”Lärare av i morgon” av Ingrid Carlgren och Ference Marton. Samt ”Värdegrunden – finns den?” av Kennert Orlenius. Kanske inte böcker som jag självmant skulle ha lånat…..
Jag har varit och satt upp lite sosse-information på biblioteket här i Klippan. Det var bara ”Alllians-papper” i broshyrstället….=(