Fredag, 2009-10-09

Disig sol, inte så farligt kallt.

Har tydligen (var in på mittkonto på CSN) fått beviljat studiemedel för fortsatta studier….

De e ganska gulligt med e-legitimation! Har inte haft det förr. Man kan ju göra många saker mycket enklare och snabbare. ”Bättre sent än aldrig…..”

Vi blev ”ofrivilligt” barnfria ikväll. ”Lu” sover borta….. ”So” på kortids….. ”Se” hos kompis….

Jag känner inte igen mej själv…..
Har varit och lånat fem (5) matematikböcker på biblioteket idag. Har lånat mer böcker på biblioteket på sista månaderna än jag någonsin lånat i hela mitt tidigare liv. Och matematik….av alla ämnen. Det är så facinerande….har blivit. Hmmmm???!!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *