Lördag, 2009-10-10, ”Grattis Bonny !!!”

Gråmulet och just under 10 grader….

Vi åkte till Lenas föräldrar för att uppvakta hennes far. Ingen hemma !!! Lenas mor jobbade idag i Landskrona. Och då var båda två där…tydligen. Så, vi hängde buketten på ytterdörren…..inget bra….men vad skulle vi göra???

Har idag hämtat mer möbler och monterat ihop. Nu börjar det hela likna nåt….faktiskt ! =)
Fler stora gröna växter och ett gardin-par till, eftersom vi har panoramafönster i vardagsrummet, är vad som står på önskelistan här näst.

Fotboll, Danmark – Sverige, på tv. Min älskade är klistrad framför tv:n. Inte jag….!!

Min äldre dotter har kommit hem ifrån Italien idag. Välkommen hem !!!!

Har lagt till en ”liten” lista (i den högra spalten) med biverkningar som Pandemerix (flunsavaccinet) kan ge.
Det känns som om lite feber och snuva och hosta är lindrigare på nåt vis….eller? Så, jag tar nog det istället !

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *