Söndag, 2010-08-29, Lena åkte….

Molnigt.

Igår kväll var vi och åt kräftor hos Evy & Rune. Mycket trevligt !!

Lena åkte, med tåg, till Umeå idag. Saknar henne redan !! ”Love you!”

Nattat Sophia vid 17.30-tiden.

Jag och Lucas köpte var sin pizza. Han har kvar mer än halva sin, som då får bli middag imorrn åt honom. =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *