Växlande molnighet.
Har varit på ”gatloppet” (alla affärer flyttar ut på gatan) här i Klippan. Massor med sossar….men även marcherande moderater…(Huuu).
Besök: https://klippan.ssu.se
Växlande molnighet.
Har varit på ”gatloppet” (alla affärer flyttar ut på gatan) här i Klippan. Massor med sossar….men även marcherande moderater…(Huuu).
Besök: https://klippan.ssu.se