Måndag, 2010-09-06

Sol och förhållandevis varmt för årstiden.

Förra veckan var Lena borta, så jag hade fullt upp med skola och att sköta hemmet. Därför blev det inget skrivet i min dagbok.

Idag, måndag, kom Sara ned…skit-kul !!

Idag, måndag, gjorde Lena om vår lägenhet. Flyttade sovrum och gjorde kontor av sovrummet. Det blev jätte-bra !

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *