Regn….
En händelserik dag.
Suttit på valbyrån 10.00 till 18.00. Var mitt på dagen till skolan där jag vill göra min VFU. Skulle fråga om denna…men blev istället erbjuden vik-jobb som matte-no lärare. =) Jippi !!!
Lena och Sara har varit på Väla och Ikea och förlustat sig.