Fredag, 2010-09-17

Regn….

En händelserik dag.
Suttit på valbyrån 10.00 till 18.00. Var mitt på dagen till skolan där jag vill göra min VFU. Skulle fråga om denna…men blev istället erbjuden vik-jobb som matte-no lärare. =) Jippi !!!
Lena och Sara har varit på Väla och Ikea och förlustat sig.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *