Mestadels mulet…..och nu senare även regn och ordentlig blåst…
Varit nere vid sosse-kiosken och delat ut rosor, ätit korv och snackat massor. Besökt både moderaternas och kristdemokraternas ”fästen”. Tycker det är lärorikt att snacka med ”motståndarna”. Det ger väldigt lite att ”gosa” med de som tycker likadant.
”Maktkampen” internt inom partiet (S) har blivit uppenbar för mig nu. SYND !
Ätit pizza…..jag, Lena och Sara.