Söndag, 2010-10-03

Mulet….blåsigt…

Pluggar inför en gruppredovisning på tisdag.

Igår kväll var vi på ”svärföräldra-middag” hos Peckes föräldrar. ”Annorlunda…..”

Har, för två dagar sedan, målat om lilla rummet och gjort ett kontor/pluggrum av det. Det är bara jag som flyttat in i det rummet. Lena har sitt databord inne i sovrummet….som blev sovrum igen.

Har haft besök av Åse och Kid ikväll. =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *