Halvmulet…
Har varit på besök i Ljungbyhed där jag skulle ha gjort min VFU (praktik). Träffade där den handledare jag skulle haft. Det visade sig att han skulle gå på föräldraledighet efter nyår. Jag tyckte det lät inget bra, så jag har nu fått tillstånd ett byte av handledare och placering. Ska ju trots allt ha samma handledare i tre terminer !! Det känns viktigt.
Har gått i 30 minuter på löpbandet, med 15% (max) lutning. Jobbigt !!!