Mulet….blåsigt…
Pluggar inför en gruppredovisning på tisdag.
Igår kväll var vi på ”svärföräldra-middag” hos Peckes föräldrar. ”Annorlunda…..”
Har, för två dagar sedan, målat om lilla rummet och gjort ett kontor/pluggrum av det. Det är bara jag som flyttat in i det rummet. Lena har sitt databord inne i sovrummet….som blev sovrum igen.
Har haft besök av Åse och Kid ikväll. =)