Sol…dimma…
Jag och min fru har haft en mysig, barnfri, helg….. =)
Städade en laptop igår kväll åt några kompisar.
Vi var på två loppis-ar igår med Kid och Åse. Fyndade bl.a. ljusstakar.
Har idag varit och uppvaktat svärfar som fyller 65 år.
Uppvaktningen fick en ”hastig sorti”.
Har pirr i magen för att jag ska vicka som lärare imorrn….”first time”….=P