Söndag, 2010-10-10

Sol…dimma…

Jag och min fru har haft en mysig, barnfri, helg….. =)

Städade en laptop igår kväll åt några kompisar.

Vi var på två loppis-ar igår med Kid och Åse. Fyndade bl.a. ljusstakar.

Har idag varit och uppvaktat svärfar som fyller 65 år.
Uppvaktningen fick en ”hastig sorti”.

Har pirr i magen för att jag ska vicka som lärare imorrn….”first time”….=P

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *