Söndag, 2010-10-31

Mest mulet…

Jag har påbörjat rapportskrivandet angående VFU:n.

Har ringt min son…=)

Har pratat med i telefon Emmy… =)

Känner att min mur fortfarande har svagheter. Den brister ibland….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *