Mulet…
Emmy kom igår !!! Skit-kul !!! Ååååå vad jag längtat !!!
Idag är en dag av ”baksmälla”…..känns det som i alla fall. Känner mig energi-lös !!!
Vilket skit-höst-rusk-väder det blev. Regn – blåst – kallt ! =(
Har ringt min son…idag också !!! =D
Mulet…
Emmy kom igår !!! Skit-kul !!! Ååååå vad jag längtat !!!
Idag är en dag av ”baksmälla”…..känns det som i alla fall. Känner mig energi-lös !!!
Vilket skit-höst-rusk-väder det blev. Regn – blåst – kallt ! =(
Har ringt min son…idag också !!! =D