Mulet…..
Tänker varje dag på att jag ska bli farfar…..en positiv tanke !!! =)
Känns på nåt sätt skönt att VFU-1 är över. Det har varit kul, utmanande och tankeväckande…men samtidigt jobbigt på det mentala planet. Jag har måsta ”ifrågasätta” mej själv, mitt sätt, mitt beteende, flera gånger.
Och sista dagen så kröp det fram att min VFU-kollega ville byta handledare till nästa VFU p.g.a. att jag ”tagit för stor plats….och tagit för mej för mycket.” Jag har ju bara gjort mitt bästa….. Skulle man inte det ???
Min son har ringt mej idag….. =D
Min VFU har fått mej att reflektera över mej själv. Vem är jag? Hur är jag? Hur upplever andra mej? …..
En jobbig process…men kanske nödvändig….eller troligen nödvändig…