Tisdag, 2010-11-02

Mulet…

Emmy kom igår !!! Skit-kul !!! Ååååå vad jag längtat !!!

Idag är en dag av ”baksmälla”…..känns det som i alla fall. Känner mig energi-lös !!!

Vilket skit-höst-rusk-väder det blev. Regn – blåst – kallt ! =(

Har ringt min son…idag också !!! =D

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *