Regn i morse…nu uppehåll och solglimtar.
Skjutade Emmy till Ängelholms flygplats nu på morgonen. Planet gick 0825. =(
Försöker hitta på nåt till min rapport…..men det är otroligt stiltje !
Vi har varit på en längre promenad med hundarna i solskenet. Det känns som en vår-dag….om bara fåglarna…som flyttat…hade sjungit lite.
Varför….
…spelar dom ”pappas sång” (…en stad ovan molnen…) på tv när det är reklam ? Varför är det så ”stökigt” här nu? Samband ?