Fredag, 2010-11-12

Mulet och regn.

Har idag fått mina första 6hp för pedagogik och hållbar utveckling. =)

Jag blir trots allt tvungen att läsa fysik i Lund. Det finns inte på högskolan i Kristianstad. =(
Men detta händer första termin 4. Men måste börja titta på förutsättningarna för dessa kurser.

Lena – säger idag – att hon skulle ställa sig positiv till att jag gör min tredje VFU i t.ex. England. =O  =)
Det är nämligen meriterande och har ett mervärde om man gjort detta – utomlands.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *