Mulet och regn.
Har idag fått mina första 6hp för pedagogik och hållbar utveckling. =)
Jag blir trots allt tvungen att läsa fysik i Lund. Det finns inte på högskolan i Kristianstad. =(
Men detta händer första termin 4. Men måste börja titta på förutsättningarna för dessa kurser.
Lena – säger idag – att hon skulle ställa sig positiv till att jag gör min tredje VFU i t.ex. England. =O =)
Det är nämligen meriterande och har ett mervärde om man gjort detta – utomlands.