Växlande molnighet…ibland sol…och riktigt härligt ute med 5 – 7 plusgrader.
Var på grabb-kväll igår med killarna från GYMet. Bowlade, snackade och åt…. KUL !!
Som jag alltid har sagt: ”Historien upprepar sig”.
Nu har USA startat sedelpressarna…. Vad gjorde Hitler före andra världskriget ? Just de, startade sedelpressarna. Vi har alla de ingredienser idag som behövs för att se en repris på världskriget. Arbetslöshet, antisemitism, valutakriser….
Och säga vad man vill, men jag tror att arbetslösheten på ett internationellt plan inte kommer att minska på många år ännu….kanske tiotals år.
Har fått världens godaste middag av min älskade….med levande ljus på bordet…och mysig stämning. =)