Måndag, 2010-11-15

Bjöd min fru på tråta och kaffe på sängen på hennes födelsedag !

Blev där efter inringd på vikariat på skolan. Ska även vikariera imorrn…hela dagen ! =)

Vad är det för värld vi lever i ? Hur håller människor på att bli ?? Man börjar ju fundera när man reflekterar över hur människor, t.om. i ens närhet, beter sig……

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *