Bjöd min fru på tråta och kaffe på sängen på hennes födelsedag !
Blev där efter inringd på vikariat på skolan. Ska även vikariera imorrn…hela dagen ! =)
Vad är det för värld vi lever i ? Hur håller människor på att bli ?? Man börjar ju fundera när man reflekterar över hur människor, t.om. i ens närhet, beter sig……