Söndag, 2010-11-14

Mulet och regn…men inte så svalt !

Varit och grillat i skogen…i en koja….med vänner ! Skit skoj !

Emmy och Gabriel har ringt och grattat på farsdag. Sara grattade via facebook ! =)

Mona Sahlin avgår…

Har insett att KEMI A är en förbannelse som jag inte kommer undan ! Jag måste nu bita i det sura äpplet och läsa den kursen !

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *