Mulet och lite vitt av snö på marken.
Gjorde ett ”bejublat” framträdande vid en gruppredovisning igår. Jag beskrev en fysiklektion som jag haft under praktiken, och de problem som följde med förberedelserna, brister kunskapsnivån hos eleverna, mm.
Det blir inte var dag som jag skriver i min dagbok. Har fullt upp med plugg och annat i mitt liv just nu. Sorry my friends !