Mulet…dimma…
Jag, Lena, Sophia och Lucas….
Skidor på tv:n….
”Dunka-dunka” hörs ifrån någon av våra grannar….
Jobbat 1 timme…
Har ringt alla min barn och önskat Gott Nytt År ! =)
Kellner vann…Northug trea…
Luktar gott ifrån köket !!!!
Mulet…dimma…
Jag, Lena, Sophia och Lucas….
Skidor på tv:n….
”Dunka-dunka” hörs ifrån någon av våra grannar….
Jobbat 1 timme…
Har ringt alla min barn och önskat Gott Nytt År ! =)
Kellner vann…Northug trea…
Luktar gott ifrån köket !!!!
It’s going to be finish of mine day, but before finish I am reading this great paragraph to
improve my know-how.