Fredag, 2010-12-31, Nyårsafton…

Mulet…dimma…

Jag, Lena, Sophia och Lucas….

Skidor på tv:n….

”Dunka-dunka” hörs ifrån någon av våra grannar….

Jobbat 1 timme…

Har ringt alla min barn och önskat Gott Nytt År ! =)

Kellner vann…Northug trea…

Luktar gott ifrån köket !!!!

Ett svar på ”Fredag, 2010-12-31, Nyårsafton…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *