Lördag, 2011-01-01, Nyårsdagen…

Sol på årets första dag !

Lucas LANar en natt till hos Bartak.

Sophia hemma.

Ett sagolikt lugn och harmoni har infunnit sig här hemma… =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *