Måndag, 2011-01-03

Sol..och KALLT !!

Har varit på komvux och pratat om mina kommande kemistudier.

Sophia på kortis.

Lånat om/förlängt lånet på boken ”Att äga Pi” t.o.m. 110124.

Köld-dimma ute. Ser verkligen kallt ut, men det är ”bara” 7 – 8 minusgrader.