Sol..och KALLT !!
Har varit på komvux och pratat om mina kommande kemistudier.
Sophia på kortis.
Lånat om/förlängt lånet på boken ”Att äga Pi” t.o.m. 110124.
Köld-dimma ute. Ser verkligen kallt ut, men det är ”bara” 7 – 8 minusgrader.
Sol..och KALLT !!
Har varit på komvux och pratat om mina kommande kemistudier.
Sophia på kortis.
Lånat om/förlängt lånet på boken ”Att äga Pi” t.o.m. 110124.
Köld-dimma ute. Ser verkligen kallt ut, men det är ”bara” 7 – 8 minusgrader.