Onsdag, 2011-03-16

Klar himmel och sol….men blåsigt !

Åter på skolan efter flunsan !! =) Ligger lite efter…..<suck>….

Mina ”profetsior” om Japan och läget där råkar vara ”katastrofalt” riktiga ! =(
Nu verkar ”maskineriet” succesivt ”ge upp”. Dvs, brandkår och räddningstjäst lägger av. Det är ”FÖR mycket emot” just nu. Radioaktivitet, nya skalv och snöfall. Verkar som om Japan förblir en ”skräp-plats efter en naturkatastrof” ett bra tag till.

”Ingen fara för hälsan” – men för farligt att flyga helikopter över på x antal hundra meter…. ”Ingen anledning till oro” – men det kan vara sex reaktorer som ”kokar”….