Tisdag, 2011-03-15

Sol-dis och just över nollan….

Lena jobbar 15.00 – 22.00.

Lagt och matat Sophia….

Lucas borta…ute…fortfarande 19.30. Så, jag har INTE gjort någon middag….som står och kallnar….

Laddat hem Capri matematikprogram,

Japanska myndigheter ”ljuger för en hel värld” om hur det ”verkligen förhåller sig”.
Tokyo-bor, som genomskådat lögnerna, flyr redan stan. Radioaktiviteten lär komma att stiga där också! Anarkitillstånd råder. Människor hamstrar på sig allt möjligt. Detta har fått till följd att mat, vatten, bensin…mm.. är slut över allt i Tokyo. Men frågan är…. Var ska ”dom” rymmas….alla flyende Tokyo-bor…..ca 36 miljoner människor???

Min förutsägelse att den japanska ön kommer att vara, i princip, obeboelig börjar bli verklighet.

Nu har det varit två storre skalv i Japan i eftermidag. Ett i norra Japan och ett strx söder om Tokyo. Hmmm?
När ska detta sluta ?

Och så har Tokyo:s energibolag bett om ursäkt för vad dom ställt till med……….. (Att inte Hitler kom på den idéen?)

Forskarna säger att jorden har visst börjat snurra lite fortare efter denna händelse. Så, dagarna har blivit kortare efter jordbävningen i Japan……

Om det nu är som media säger….att strålningen, i princip, är ofarlig att vistas i för människor. Varför flyr då US-navy…p.g.a. strålningen ?? Varför måste US-navy tvätta sina skepp rena från radioaktiv nedfall ??? Dubbelbottnat !!