Mulet och understundom regn.
KSAU idag och möte i Stidsvig senare ikväll.
Fick förståelse för min ”eftersläpning” av min lärare i kemi. Känns bra ! Jag får energi av förståelse…!
Jag är så glad att mina barn, flickor, verkar ha fått en klok styv-pappa !
Ja-ha, så ska man flytta på en folkmängd ungefär 10 ggr större än sveriges…. Lycka till Japan !