Söndag, 2009-10-18

Mestadels sol….

Har skruvat fast datorbordet i väggen idag. Det blev som ett helt annat bord. Mycket mer stabilt.
Försökte även att sätta fast ett hyllplan på väggen ovanför…..men si det sket sig. Det är gipsplatta i väggen, så fästet till hyllan slapp lika fort som det kom upp på väggen. Måste nu köpa plugg som ”korvar sig” i bakändan….speciellt gjorda för gipsplattemontage.

My har varit hit och ätit av våra revbensspjäll…..

Det känns så kul nu, för att vårt hem ”växer” just nu så ”det knakar”. Det blir mer och mer vårt hem – på riktigt ! Det är första gången jag känner så….av de platser vi hunnit bo på.
Trots att det är en lägenhet, så känner jag att det är ”vi” som bor här. Kanske på grund av lägenhetens lite annorlunda utformning så känns den inte så ”lägenhets-aktig”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *