Mulet…jämngrått…
Ska på Astrobiologikurs ikväll.
Tar ett senare tåg dit idag. Jag var väl så tidig förra gången. Hinner nog ändå…. Men, det är ju jag, ”att vara i tid” – god tid !
Mulet…jämngrått…
Ska på Astrobiologikurs ikväll.
Tar ett senare tåg dit idag. Jag var väl så tidig förra gången. Hinner nog ändå…. Men, det är ju jag, ”att vara i tid” – god tid !