Sol…större delen av dagen, men mulet och regn på eftermiddagen.
Lena jobbar extra 19 – 10…natt.
Gått med i Första Maj -tåget samt stått och sålt förstamaj-märken och sosse-lotter. Lena och Sophia gick med i tåget =).
Vi hade tur med vädret – sol och varmt – under festligheterna.
Sophias vik-assistent kommer inte imorgon p.g.a. familje-sorg…..
Ordinarie assisten var otrevlig nog att åka till Rodos idag… =( …. 😉