Mulet och kallt.
My med brukare har varit på besök.
Jag har tagit beslutet att göra en senare tenta på matten vi läser nu. Känns skönt !
Det har varit ”för mycket” politik och ”för lite” skola….känns ostabilt !
Känner mig ”harmonisk” efter ovan nämnda beslut. Det har nog varit ett stress-moment för mig….antagligen. Och plugga under stress vet jag att det inte är så effektivt.