Måndag, 2009-10-19

Mulet…jämngrått…

Ska på Astrobiologikurs ikväll.
Tar ett senare tåg dit idag. Jag var väl så tidig förra gången. Hinner nog ändå…. Men, det är ju jag, ”att vara i tid” – god tid !

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *