Mestadels sol…och lite blåst.
Sitter med kemi A. Väldigt elementärt än så länge….men….
Varit på fullmäktigemöte. Jag får ju tyvärr inte yttra mej…enär jag inte är invald. Men jag hade stor lust att ställa mig upp ibland och ifrågasätta vissa ”solklara misstolkningar av verkligheten” som framfördes.