Mest mulet och regn.
Igår hade vi faktiskt åska…några få smällar. Inte så pass att vi var tvugna att stänga tv:n och melodifestivalen…synd..
Hade Åse och Kidd på mat. Senare kom även My och Pecke, som också övervarade eländet på tv…
Idag är Lena i Ängelholm och hjälper till att städa ur My:s lägenhet.