Söndag, 2011-05-15

Mest mulet och regn.

Igår hade vi faktiskt åska…några få smällar. Inte så pass att vi var tvugna att stänga tv:n och melodifestivalen…synd..

Hade Åse och Kidd på mat. Senare kom även My och Pecke, som också övervarade eländet på tv…

Idag är Lena  i Ängelholm och hjälper till att städa ur My:s lägenhet.