Moln med sol…
HURRA !!
Igår var vi hos Å&K och umgicks när min son ringde och sade att jag blivit farfar !!!!! =) Hon är född klockan 23, 2,8kg och 49cm lång…lietn donna…den färskaste i släkten !! =)
Moln med sol…
HURRA !!
Igår var vi hos Å&K och umgicks när min son ringde och sade att jag blivit farfar !!!!! =) Hon är född klockan 23, 2,8kg och 49cm lång…lietn donna…den färskaste i släkten !! =)