Söndag, 2011-05-22

Halv-sol….

Lena jobbar natt.

Lucas ska komma från pappa…

Sophia har varit på på ”lång-kortis”….

Jag har haft en härlig helg tillsammans med min fru ! <3
Vi har roat oss hos olika vänner, och så har jag blivit en lycklig farfar !!!
Min son ringde idag och berättade att tösen och mamman mår bra ! Men dom är kvar på observation eftersom tösen behagade titta-ut ca fyra veckor för fort…
Grät av lycka när min son ringde och berättade ! Helt ofattbart…underbart…fantastiskt !
Igår ringde jag ”farmor” och grattade! Det är nog 10 år sedan jag pratade med henne sist….

Har ringt och pratat med Emmy! <3

Var gång (utom glädjetårar) jag fäller en tår – nuförtiden – så bygger jag en mur…… =( Kommer såsmåningom att bli otroligt hård och kall…igen ! Mitt öde är tydligen att vara mur-omgärdad…trots att jag är en känslomänniska. Jag vill ha, och sprida, glädje och kärlek i mitt liv…så mycket som det är praktiskt möjligt. Vet att det inte alltid går.
Jag fick ju dock tömma min ”ryggsäck” för några år sedan, å tack för det, så jag blir nog inte hård på samma vis.

Har också på senare tid fått en ”10-poängs kurs” i vad falskhet är. Det förekommer ” i parti och minut” i mina omgivningar. Tyvärr…