Grått och ibland regn…
Nyligen hemkommen ifrån en stuga utanför Båstad där vi tillbringat helgen med Å&K. Trevligt !
Grått och ibland regn…
Nyligen hemkommen ifrån en stuga utanför Båstad där vi tillbringat helgen med Å&K. Trevligt !