Sol med åskmoln…men tyvärr ingen åska.
Varit med min älskade på Väla och köpt mej bl.a. ett par nya jeans, tjocktröja, läs-glasögon (99-kronors)….. =)
Sol med åskmoln…men tyvärr ingen åska.
Varit med min älskade på Väla och köpt mej bl.a. ett par nya jeans, tjocktröja, läs-glasögon (99-kronors)….. =)