Dimmigt!
Har äntligen hittat början till den ”ro” som förhoppningsvis skall infinna sig efter flytten ifrån lägenheten.
Sara bor upp i det rum jag skapade när jag delade av det stora rum som fanns där förr. Jag delar ena halvan av hennes rum som ett plugg rum. I rummet i mitten bor Lucas, och i andra ändan, där uppe, bor Sebastian.
Jag gjorde, mitt i allt ståhejet, en tenta i fredags i algebra. Få se hur det gick…..?
Sara gjorde sin första högskoletenta i lördags i psykologi.
Mitt under min algebra-tenta passade Lena på att bli mormor. Klockan 10.50 kom lilla Nellie till världen.