Tisdag, 2011-10-11

Sol regn och blåst….om vart annat.

Har ”stuckit ut hakan” i min politiska blogg.

Nästan färdigstädat i vår förra lägenhet.

Skol-fri resten av veckan….men har ett grupparbete att jobba med.

Min ”slitenhet” börjar avta, och jag börja komma ”till sans igen” ! =)

Sara har flyttat till sin lägenhet…förra fredagen. Känns tomt, men jag är samtidigt glad för hennes skull. =)