Sol regn och blåst….om vart annat.
Har ”stuckit ut hakan” i min politiska blogg.
Nästan färdigstädat i vår förra lägenhet.
Skol-fri resten av veckan….men har ett grupparbete att jobba med.
Min ”slitenhet” börjar avta, och jag börja komma ”till sans igen” ! =)
Sara har flyttat till sin lägenhet…förra fredagen. Känns tomt, men jag är samtidigt glad för hennes skull. =)