Mestadels mulet, med lite dimma, och ca 9 – 10 grader.
Igår gick jag med i Avanza….igen. Mitt ”aktie-sinne” vaknade plötligt till liv! Tror att det inom sinnom tid blir köpläge för aktier i allmänhet. Men, vi har inte sett slutet på raset ännu, så det är bara till att ta det lugnt ett tag till….
Sitter till stor del på dagarna och jobbar med de matte-grupp-uppgifter som vi fått…..
Bjudit hemmavarande barn på pytt-i-panna…..