Fredag, 2011-11-04

Mestadels mulet, med lite dimma, och ca 9 – 10 grader.

Igår gick jag med i Avanza….igen. Mitt ”aktie-sinne” vaknade plötligt till liv! Tror att det inom sinnom tid blir köpläge för aktier i allmänhet. Men, vi har inte sett slutet på raset ännu, så det är bara till att ta det lugnt ett tag till….

Sitter till stor del på dagarna och jobbar med de matte-grupp-uppgifter som vi fått…..

Bjudit hemmavarande barn på pytt-i-panna…..